Sponsor worden

Binnen de vereniging wordt sinds de oprichting in 1993 het werk met veel plezier en inzet door de leden gedaan. De ESA is een begrip in de wereld van de Shiatsu-masseurs en -therapeuten.

Echter voor onder andere onderzoek naar de effectiviteit van Shiatsu en het organiseren van Internationale Shiatsu Seminars is hulp van buitenaf nodig. Niet alleen organisatorische en uitvoerende ondersteuning, ook financiële ondersteuning is daarbij meer dan welkom.

Hebt u een bedrijf, werkt u bij een bedrijf of kent u een bedrijf dat geïnteresseerd is om ons te sponsoren? Laat ’t ons weten! Denk bijvoorbeeld aan leveranciers voor Shiatsu-futons en -kleding en praktijkinrichting en -ondersteuning. Maar ook scholen, beursorganisators en opleiders heten wij van harte welkom als sponsor.

Wij zijn blij met elke vorm van hulp. Met onze website, nieuwsbrieven, beursdeelnames en lezingen zijn er voor u verschillende mogelijkheden om uw bedrijf of instelling onder de aandacht te brengen van een grote groep mensen.

Voorbeelden sponsormogelijkheden:

Voor € 50,- per jaar plaatsen wij uw banner op de website. Met een groeiend aantal bezoekers per maand komt uw bedrijf onder de aandacht van een grote groep mensen.

Voor € 100,- per jaar verschijnt daarnaast uw logo of advertentie in onze digitale Nieuwsbrief en andere door ons digitaal verstuurde informatie.

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met het secretariaat via de contact pagina.